This week house week! 50% off!

59 posts  ·  created 1decennia ago by JpopAsia  ·  last post 1decennia ago
Back  |  Forums    Announcements    This week house week! 50% off!

JpopAsia
1decennia ago
584,504 jpops
permalink Yes you read that right 50% off all houses! This is the time to add some real digital estate to your account of finally get that house you have been long saving for!

Creme account owners also receive this extra 50% off discount which makes it 75% off for them!!

Get your house now because it's only a week!

yurie123
1decennia ago
2,482 jpops
permalink O_O OMG!!! THANKS!!! YAY! I can buy a HOUSE!!! THX JPA. :RBcrying:

Hanazawa
1decennia ago
5,342 jpops
permalink oh is that for real??

wew....I should buy a house then!!


hayaku hayaku.....! :otsu:

Amaranth
1decennia ago
33,318 jpops
permalink yay~~~ :boogie:


gotta hurry up :RBhalo:

CatLovers
1decennia ago
118,226 jpops
permalink omg..is it true :surprised:

i need to buy house now :giggle:

pauljason
1decennia ago
659 jpops
permalink this is perfect!!!

bluesweater
1decennia ago
392,055 jpops
permalink lol!
awesome!!
shopping time!!! XDD

:boogie: :boogie:

shaheeda19
1decennia ago
348,669 jpops
permalink Eeehh???? Gotta check! :P

Hanazawa
1decennia ago
5,342 jpops
permalink awwww...needs more jpops to buy a house even it`s 50% off :D

yaadaaa!!!! :RBangry: :RBveryAngry: :RBsealed:

lilaznlori
1decennia ago
871,955 jpops
permalink I love the idea of this, but I'm having slight issues with my extra 50% off. ;__;

akicute
1decennia ago
148,212 jpops
permalink its starting when?? YATTA!!!!!!!!!!!!!! I can shopping my NEWS streets

Hanazawa
1decennia ago
5,342 jpops
permalink ah aki chan....can U buy me a house in ARASHI :D

nee nee....LoL :D as U c I need more jpops to buy one :RBveryAngry:

hahahaha poor me :( :RBcrying: :RBconfused:

akicute
1decennia ago
148,212 jpops
permalink LOL..hahaha...thanks JPA-sama....love you...arigatou gozaimasu....

^^....

DewS
1decennia ago
417 jpops
permalink Woo, Woo. This is what I have been waiting for ever since I made an account, lol :o. I am defenitly gonna buy a house now! :) I just bought one on the Orange Range - Michishirubu street :) Enjoy the houses everyone if you get one and thank you jpopasia for the offer! :D

kai09
1decennia ago
4,188 jpops
permalink ARIGATOU JPA-SAMA!!!!! :pray:

mangachick
1decennia ago
281 jpops
permalink yay yay yay!!!!!!!!!!! :high5:[edit]Last edit by mangachick on Monday 04 May, 2009 at 11:49 +26.7%[/edit]

kaldaddy1
1decennia ago
3,834 jpops
permalink I can finally buy a house!!!! (Oh, wait...)

giran
1decennia ago
55,837 jpops
permalink why just in a week, not a month :onetooth:

*edit lol it still expensive
i just want to buy house and..
the price is 2,026
Original Price: 8,106
my jpops: 2,641
if i buy that house my jpops will be 615 >.<[edit]Last edit by giran on Monday 04 May, 2009 at 13:05 +6%[/edit][edit]Last edit by giran on Monday 04 May, 2009 at 13:05 +82.1%[/edit]

ndhaa
1decennia ago
2,761 jpops
permalink woooow this is awesome *_*
*goes search a good lot :)[edit]Last edit by ndhaa on Monday 04 May, 2009 at 13:52 +1.8%[/edit]

Miki
1decennia ago
3,564,623 jpops
permalink OMG, nooooooooooooo!
I just bought a house on KAT-TUN street yesterday, it cost a fortune, if only I knew :RBcrying: :RBcrying: :RBcrying:[edit]Last edit by Miki on Monday 04 May, 2009 at 14:20 +7.2%[/edit]

flo2w
1decennia ago
34,919 jpops
permalink OMG :D :D :D :D

Just saw this and start to buy :otsu:

Thanks JPA

BurningTyphoon
1decennia ago
23,315 jpops
permalink LOL, and I just bought a ton of houses four days ago XD, and spent almost all my jpops. I did however get 3,000 jpops two days after. I better get some new shop ideas... quickly.[edit]Last edit by Burning Typhoon on Monday 04 May, 2009 at 15:41 +15.3%[/edit][edit]Last edit by Burning Typhoon on Monday 04 May, 2009 at 15:40 +67.4%[/edit]

ZuteGach
1decennia ago
260,507 jpops
permalink AWESOME!! I am going to go house spending crazy!!!

MUSHROOMS
1decennia ago
4,471 jpops
permalink Oh~Ditto to Zutie~ :laugh:

Thank you oh-so much, JPA~!!! :lovec:

RSelphie
1decennia ago
28,195 jpops
permalink Alrights!!! I am going to buy houses now. hahaha

cyoko
1decennia ago
2,229 jpops
permalink nyappy kon-kon!
crying over the house fences/gates :RBcrying: n juz take a look others with lots of jpop buying :RBcrying:
waaaaaaaaaaaaaaa~!!!![edit]Last edit by cyoko on Monday 04 May, 2009 at 19:12 +3.3%[/edit]

jrawkaneko
1decennia ago
2,057 jpops
permalink Ok yay cool!!! I can buy more houses!

Aysohmay
1decennia ago
2,004,330 jpops
permalink I dont have that many jpops, I've already spent them T-T Rawr

RinaAkari
1decennia ago
2,109 jpops
permalink seriously ???!!!!
thats awesome<3!!!!!

Mitsukichan
1decennia ago
7,436 jpops
permalink That's awesome! Thanks JPA!

Sutekineko
1decennia ago
863 jpops
permalink ZOMG!

BurningTyphoon
1decennia ago
23,315 jpops
permalink
Quote by Aysohmay
I dont have that many jpops, I've already spent them T-T Rawr


It's time for someone to open a shop! XD

hidebeats
1decennia ago
956 jpops
permalink man great this will be my first house

kaoruchoco
1decennia ago
183 jpops
permalink :RBheart: OMG THANKYOUTHANKYOUTHANKYOU !!!!!!!!!!!!! :RBheart: :RBheart: :RBheart:

atomickat
1decennia ago
629 jpops
permalink Whoot! Now I can get some propertaayy! Thanks JPA!! :D

autism10
1decennia ago
640 jpops
permalink One thing– I can't buy MEG's Precious. That house keeps appearing as two. Sold already T_T
HOWEVER!
I've bought so many and still have Jpops! *happy*
Thank you so much! 75% off is awesome!

AquaAerios
1decennia ago
124 jpops
permalink sweet.

umehime
1decennia ago
4,391 jpops
permalink too bad i don't have enough jpops!

poor me... T___T i want to have a house! waaaaaaaa :RBcrying: :RBcrying: :RBcrying:

Hanazawa
1decennia ago
5,342 jpops
permalink szighhhh.....cant buy anything :(

dont have enough Jpops :RBconfused:

julijuli146
1decennia ago
145 jpops
permalink You are the best :RBheart: :RBheart: :RBheart:

bloodroseapple
1decennia ago
139 jpops
permalink Thanks JPA!

I don't have that many jpops.. but that's okay!

gonna start saving.. ;)

:OO that one Dir en Grey house I wanted since forever is now only 500 jpops. MUST BUY ITT~

Samoosha
1decennia ago
3,916 jpops
permalink Let's buy houses! Or at least one.
One we can't miss.

drAkEjOsh
1decennia ago
271 jpops
permalink w0w..
i should hurry then

Strawberri
1decennia ago
106 jpops
permalink Aii cool :D

juniXJ
1decennia ago
1,750 jpops
permalink i want it.

liaminamino
1decennia ago
4,418 jpops
permalink Finally, the house have a discount :giggle: :giggle: :giggle: :boogie: :boogie: :boogie: :otsu: :otsu: :otsu: :otsu:
I will buy Big Bang and ToHoShinKi house

Thanks U so much JPA :totallylove: :love: :otsu: :giggle: :boogie: :high5: :RBkiss: :lovec: :STbigSmile: :rock:

Itadakimasu
1decennia ago
838 jpops
permalink Yatta! this is totally awesome! Arigatou gozaimasu JPA-san. :D .

hikariai
1decennia ago
14,123 jpops
permalink yay this is so cool gonna start saving :) thx JPA san :)

Helen
1decennia ago
6,747 jpops
permalink Thanks a lot! I bought a house on Epik High's 'One' street :D

camy
1decennia ago
976 jpops
permalink Now I only have to decide, which house I'm going to buy :D


Back  |  Forums    Announcements    This week house week! 50% off!
JpopAsia   © 2019             Privacy             Terms            
By continuing to browse our site you agree to our use of cookies, Updated Privacy Policy 2.01 and Terms of Service