You have turned off JavaScript in your browser.
Enable JavaScript in your browsers preferences to make use of all the advanced features of JpopAsia.com

weebllikespie VIP CREW

If there's no end, there can be no beginning
weebllikespie

weebllikespie is a guy who signed up 2 years ago. He is member of the Rich Jpops Club with 773,885 Jpops

weebllikespie is part of the JpopAsia crew.

  • Jpops
    773,885
  • Shares
    6
  • Friends
    343
  • Comments
    18,913
  • Forum posts
    13,029
  • Forum topics
    14
  • Profile views
    40,003
  • Wallposts
    17,718
  • Videos watched
    2,211
  • Added albums
    411
  • Added tracks
    2,577
  • Added videos
    2
  • Added lyrics
    10,348
  • True fanned
    7

Message wall

an account to on weebllikespie's wall. Already have an account? to post a message.

  • Posted by chelseynyan · 386 Jpops · 19 hours ago  
    chelseynyan

    Haha I can believe that, people here are soooo dangerousss * 0 * OKAAYY maybe not EVERY sentence but very often LOL I can't help it but yes it's kinda excessive hahaha XD Ahh so you get "paid" to be this "scary" ?? You're doing a great job, I'm absolutely terrified of you brrr ;D

    NOOO that's not true. I like girls, BUT I like guys more XD It's just that (for me) with most VK (or any other) girl bands their vocals and style are never quite the same as the male bands I like. Also I am all about vocals. If the rest of the music is awesome but I don't like the vocals (more like, they don't reach me) I'll never be a "real" fan of the band :'D
    Female vocals are and will always be different from male vocals. And most female bands have female vocals I don't like :'D There are a few exceptions though!! But I don't have any band with female vocals that I listen as much too as I do with bands with male vocals. Not yet at least :') So yeah for me it's more about the sound than about the gender.

    Yeaah I progressed A LOT in Japan it's insane. And I'll continue my self-study today so yeah I think I'll get where I want to be soon enough :D Ooooh!! Singing karaoke in Japanese is awesome!! Are the lyrics in romaji?? I sang karaoke with Japanese lyrics (no other options in Japan XD) and it helped sooo much for my (fast) reading skills * 0 *

    Ahh I'm happy you like them!! I love Mitsuki's voice sooo much, especially in Anima <3 I can't wait to see them when I get back :D

  • Posted by chelseynyan · 386 Jpops · 2 days ago  
    chelseynyan

    Hahaha oooops XD sorry!! I like to live dangerously, I'm such a rebel ;DD I'm so grateful you let me off sir!! I won't be a bad girl again!! Mahaha XD It's just I use that word in ever sentence so it's hard to not use it here but I'm trying my best * x *
    Noo you're totally right!! There are awesome female VK artists but I don't know they don't catch me like the male ones do :'D I actually know Japanese though ^ - ^ I studied in Japan for 5 months and before that I was already self studying Japanese as well. I'm actually gonna do the JLPT level N3 this December in Tokyo but even then you still won't know enough to understand ALL the lyrics, to read manga in Japanese or watch anime without subs. There'll still be stuff you haven't learned yet so I still have quite a long way to go ;D
    YESSS!!! You should listen to Anima and Mugenkairou : DD Wait I'll put them here for you!!

  • Posted by Asia1 VIP · 180,137 Jpops · 3 days ago  
    Asia1

    It's OK Ron-Ron , I don't want my topics to be spammed. XD

  • Posted by chelseynyan · 386 Jpops · 3 days ago  
    chelseynyan

    HAHAHAHAHAHAHA XDDD I know right!! They're voices are fucking magical. Everything I feel when I listen to VK bands, I can't compare it with any Western band I used to listen too haha (except for HIM but they made me XD) Japanese (male) vocals are just so freaking amazing
    * Q * Even though my Japanese is not good enough to understand everything they sing about (yet), I understand enough to know they top over (almost) every Western band with their lyrics and music <3 Do you know Delacroix?

  • Posted by DarkPulse94 · 174 Jpops · 3 days ago  
    DarkPulse94

    crew? Youve really stayed true to this site haven't you? xD

  • Posted by chelseynyan · 386 Jpops · 3 days ago  
    chelseynyan

    Hahaha I know right!! I don't blame you for feeling that way about him hihi XD It's his voice (in combination with the pv) that captured me the first second I listened to them < 33 Sooooo gratefullll haha

  • Posted by celid · 13,228 Jpops · 4 days ago  
    celid

    Hello Ron \(^o^)
    I'm so sorry for this late reply.I've been away from my own pc for a month :(
    How have you been? Hope you are well. How were your finals? Thank you for wishing me luck with mine ^-^
    My lord, I don't ever want to remember How I Met Your Mother.Ever again T-T, thus I won't comment on its 'ending'. Well as I said, I quit watching Supernatural in 8th season but I meant to give a break then, so I'll catch up with it soon. Since I like the chemistry between the brothers, I really like watching that show.Guess that comes from the close relationship of the actors :D
    We too have so-called attendance checks, we sign for each lesson, but noone cares about them o.O It's rather pointless, like there was this lesson I attended once in whole year, and passed the exams.It's not like they'd fail me as I didn't turned up to lessons, right? 0-0"
    I've had so much free time this month, too bad I didn't played new games. I always use Warez-bb, but it's been closed for a couple of months now, so I'm too lazy to search out other servers/games. I might rage-purchase it from steam if available though >_<
    Well... they indeed have unique minds, right? Heh, that's to be expected from Silent Hill. I really like the games though, I played 4th(not related to SilentHill whatsoever) where you're trapped inside your own home. It's rather awesome *-* and scary. Each game has its own part, like; first one's story line is the best, second's the hardest, third's the scariest(due to RabbitSuits T-T), fourth is...the longest (that games never ends) but the most amusing, and fifth...*ehem*...oh right, the fifth's second boss,Scarlet, is the most amusing boss ever! So to sum up my blabbering, the whole series is one of my favourites *-*
    I think you played the whole series of Tomb Raider, so I'll give away ***spoilers***
    -->Well, I nearly hated the storyline of Anniversary.As it was a remake of the 1st, they counted in Larson and Pierre, from 5th game, but both, especially Larson, are so annoying >_< They die the most stupid ways and Lara's own reaction to Larson's death made me say "the hell?" as she kills off Pierre after Pierre saved her the first place, in 5th game >:]
    And about 4 person co-op thing, it's not that kind of game to support other players, for my opinion.But I can't comment on without seeing it.But I rather support the coming out of new games , rather than the game changing its gameplay/genre.But guess I'm close to new things.(as i usually hate Hero updates on Dota, as well)
    Aaa, really?? \(^o^)/ I'm so glad that you liked the band ^-^ the harp lured me in, as well! I really love the band and think they are unique~ They made me into Vocaloid too, but I won't compare their covers with the originals, as they almost remake each song 0-0 Hope you'll like their own original song, Hanabi. It's comes out soon ^-^
    So I'll finish(till I find the Mami ones) this corner with all I got!! So I don't think I'll repost as I keep all the links separated, but it's from the same album(as this corner)
    1st
    2nd (with the alluring look of Mami *-*)
    3rd
    4th
    5th(yes it's still going, don't know I had this much o.O)
    6th (the last?seems not (_ _) )
    ScandalSuits(the best for the last)
    Hope the links work :moved:
    Hear you soon, take care. (^o^)/

  • Posted by Asia1 VIP · 180,137 Jpops · 4 days ago  
    Asia1

    Haha tssss. XD You are the only person in the whole JPA who can recognize it, beside me ofc. XD *is a number one fan*
    Haha we still have p[lenty of time to turn at least half of the JPA into Poets' fans. >:3

  • Posted by Asia1 VIP · 180,137 Jpops · 5 days ago  
    Asia1

    Though no wait, done here, with you, not done on the whole of the JPA yet. >: 3

  • Posted by Asia1 VIP · 180,137 Jpops · 5 days ago  
    Asia1

    Haha I see you're a fan now, posting the lines from their songs to the signature. xD And even posted in the forum topic. That's nice. :3 My job here is done, a new fan of Poets is here. Hahaha.

  • Posted by chelseynyan · 386 Jpops · 5 days ago  
    chelseynyan

    Whoooop you like Buck Tick? Their song Romance was my first real introduction to VK ^ 3 ^ I'm forever grateful to them lol XD

  • Posted by adrienne · 17 Jpops · 6 days ago  
    adrienne

    That's sounds great! :) Did you go to the ski resort with your friends?
    I hope you enjoy your break :D

  • Posted by Arashiis1 CREW · 5,776 Jpops · 6 days ago  
    Arashiis1

    Oh wow, I'm so tempted to do just that now haha

    Yes we're meant to but I keep falling behind due to studies and then I miss the new articles. I'm going to try to write more though. Unfortunately I'm not in town this weekend so I'm going to fall behind again.

    I am praying for you. I was lucky enough to only get 1 8am start but then again I have around 4 two hour prac sessions every week and 2hr tutorials. Urg. I'm a little excited to do an electrical engineering course because when I first thought of engineering I was tossing IP between electrical and software but I decided to try commerce and stuck with software. If I love electrical and I continue to hate commerce I think I may swap over to electrical and IT dual. I do have plenty of time to decide though like you said. It'll just be more money on my hecs debt haha
    Oh wow, good job!! I'm really jealous, you're so smart. I didn't do too well, got mostly credits although I got one distinction in my favourite course which was the engineering first year course where we had to build and programming a mine detector. Oh wow sorry, I dragged on way more than you did ;)

    Ah really? I thought you'd still need gamsat?
    You're right, it would be :)

  • Reply by Arashiis1  
    Arashiis1

    Oh wow, there are quite a few grammar and spelling errors here. Sorry, I'm on my phone.

  • Posted by Arashiis1 CREW · 5,776 Jpops · 7 days ago  
    Arashiis1

    Why thank you haha! That's a really unique name, I'll call you Ron then :)

    Thank you!! I'll try haha Uni gets in the way a lot, or well I suppose it should be the other way round.

    God I know, I feel like only a week has gone past. I am so not prepared for Monday. Damn dual kept me from getting a day off too, there all day everyday.
    I wasn't too sure what I wanted to do when I first began but I'm actually really enjoying engineering. So far commerce has been a bit boring so who knows, I may change commerce to something else or stick with it, we'll see.
    Do you want to be a doctor then? I always thought maybe I'd do something in the medical field but I love software, I wish they'd allow a dual.

    ah unfortunately I do not, she must have been mistaken. I go to the University of Queensland up in Brisbane.

  • Posted by 1crazy4drama · 15,885 Jpops · 7 days ago  
    1crazy4drama

    Are you both complaining about going back on Monday?
    You should be happy and enjoy it while you can ~

  • Posted by 1crazy4drama · 15,885 Jpops · 7 days ago  
    1crazy4drama

    I am on an iPod ~ you don't see that much on such a small screen~

  • Posted by 1crazy4drama · 15,885 Jpops · 7 days ago  
    1crazy4drama

    I never thought if you and arashiis1 going to the same university. I know you and Amanda are from Australia but oh well ~~

  • Posted by Arashiis1 CREW · 5,776 Jpops · 7 days ago  
    Arashiis1

    It's nice to meet you too :D I'm Amanda, but any variation of my name will do haha

    I'm also new haha I still feel weird seeing my articles published.
    Yes please. The holiday was long but it didn't feel like enough. I'm doing a duel degree, software engineering and commerce. I'm only in my first year though and I'm not too sure about the commerce degree yet. How about you?

  • Posted by 1crazy4drama · 15,885 Jpops · 7 days ago  
    1crazy4drama

    I hope you have fun going back to school on Monday. I have a little over two weeks before I go back to work ~~

  • Posted by 1crazy4drama · 15,885 Jpops · 7 days ago  
    1crazy4drama

    I cook Chinese all the time ~ I just don't want to cook and be waited on instead of me waiting on everyone.
    I make a lot of different dishes...

    But you can make me some too... Picks up fork and holds out a plate~~ lol

  • Posted by 1crazy4drama · 15,885 Jpops · 1 week ago  
    1crazy4drama

    No just taking off both days ~ Friday because it's Friday and Monday for the holiday.

    Maybe we'll go out for an early dinner maybe Chinese or middle eastern food... If I'm lucky

  • Posted by Arashiis1 CREW · 5,776 Jpops · 1 week ago  
    Arashiis1

    Hello, sorry for this random wall post. You're also new to the crew right? I noticed you were from Australia and going to university as well so I thought I'd say hello and probably complain about going back to uni ;-;

  • Posted by 1crazy4drama · 15,885 Jpops · 1 week ago  
    1crazy4drama

    How's your illness? Better?

    Only three days left for Ramadan and Monday is our holiday.

  • Posted by 1crazy4drama · 15,885 Jpops · 1 week ago  
    1crazy4drama

    You've been busy ~~

  • Posted by 1crazy4drama · 15,885 Jpops · 1 week ago  
    1crazy4drama

    http://37.media.tumblr.com/tumblr_lochd8cq7R1qm41r8o1_500.png

  • Posted by 1crazy4drama · 15,885 Jpops · 1 week ago  
    1crazy4drama

    My dear friend I hope you at least had a relaxing night ???

  • Posted by Fin · 329 Jpops · 1 week ago  
    Fin

    I see... Its a good thing that you are feeling better :) <or maybe by this time, you are fully recovered) :) >

    I'm fine right now, but we are still recovering from the typhoon that stroked our region last Tuesday >.<

    Yes! :) I really like them since March of 2010 XD ... do you have any favorite member among them? or do you have any favorite song/s from them? :D

  • Posted by Titania · 101,245 Jpops · 1 week ago  
    Titania

    Hi Ron-kun, I'm pretty good! :)
    Yup! Because everyone has their own opinion on things and our society just has this judgmental attitude towards everything >.<
    I know right!! I mean to be honest they look sooo much better <3
    Hope their new album is towards the level where it had started :)
    I know right! :p
    I'm pretty much being a total lazy bum and then my laptop becomes an a** and stops working T_T Sorry for replying super late T_T
    By the way University has started >.<

  • Posted by honey316 · 93,059 Jpops · 2 weeks ago  
    honey316

    Thank you~ Me too :moved:
    Kekkekee.. Have a good time as a crew member :cool: :D
    Ooohhh... :o You should be more careful >.< ahhh.. hope you get better so soon :( :moved: btw I'm glad that you enjoyed it cause it looks really great place :crazy: :crazy:
    I'm doing nothing these days >.< but I'm going to learn driving~~~~^^ :D :D

  • Posted by weebllikespie VIP CREW · 773,885 Jpops · 2 weeks ago  
    weebllikespie

    Ah yes... finally left in peace so I can continue with my job. Talking are for chumps! :p

    Lol just kidding~ will reply to everyone once I'm done :)

  • Posted by 1crazy4drama · 15,885 Jpops · 2 weeks ago  
    1crazy4drama

    You coming to my wall made me remember ~
    How is Mia? Did she go on the ski trip? When do you go back to the university?

  • Posted by 1crazy4drama · 15,885 Jpops · 2 weeks ago  
    1crazy4drama

    Now that I am on your wall I can't remember what I was going to post ~ lol

  • Posted by TamakiKurusu · 24,427 Jpops · 2 weeks ago  
    TamakiKurusu

    Hahaha, okay. Work hard. :D
    I shall be afraid. :p

  • Posted by 1crazy4drama · 15,885 Jpops · 2 weeks ago  
    1crazy4drama

    Did you get my pm?

  • Posted by TamakiKurusu · 24,427 Jpops · 2 weeks ago  
    TamakiKurusu

    Wow, where are you? O_O

  • Posted by TamakiKurusu · 24,427 Jpops · 2 weeks ago  
    TamakiKurusu

    Hey Ron-kun :)
    Just to tease you, there were mouth watering chocolates at the chocolate factory. Loads of them. :p

  • Posted by honey316 · 93,059 Jpops · 2 weeks ago  
    honey316

    Hi~ :moved: I'm back agaain^^
    Woaaaaa... You are a crew member??!!! Congratulations Ron~ Woaaaw^^
    Whats up?!? :moved:

  • Posted by 1crazy4drama · 15,885 Jpops · 2 weeks ago  
    1crazy4drama

    Sorry you got sick ~
    Ate you better now?
    What mess? Not my doings!!! 😜

  • Posted by 1crazy4drama · 15,885 Jpops · 2 weeks ago  
    1crazy4drama

    Hi Ron~~
    It's been a few days.
    Did you go to the ski resort?

  • Posted by OshareKeiLover · 67,020 Jpops · 2 weeks ago  
    OshareKeiLover

    Actually, I don't mind quite yet. I just want to enjoy my last couple months as a kid before I turn into a legal adult this year :footinmouth: The things people do for jpops on this site.

    Haha that sounds a lot like me xD I usually did end up having the last word :p But for some reason I was also always the first person to apologize. :o

  • Posted by Nightgaze VIP · 313,538 Jpops · 2 weeks ago  
    Nightgaze

    Ha ha yeah~ I love his style of humor! :D Oh I haven't seen that yet! But I will check it out! :D Oh okay~ Well I never get too explicit so I should be fine :p That's true~ But at the same time everybody does make stupid mistakes~
    Oh well that's good at least! :)
    Ha ha of course :p I always forget that the seasons are opposite in the southern hemisphere :p Yeah~ I bet! I always thought the scores would be high in that game since the nets are so freaking big :p Yeah that's true! It does seem stupid! I guess it's a sport for those who want to win a Darwin award :p

  • Posted by Nightgaze VIP · 313,538 Jpops · 2 weeks ago  
    Nightgaze

    lol of course it isn't~ That's Nigahiga's thing~ He'll say something making you think it's one thing and then it'll be something completely different :p I'm trying to remember if I saw that particular video though :undecided: Well I just don't want to be scolded for every innuendo I make because it's going to happen whether you like it or not :p Do they monitor you or something? Or are you not allowed to talk about that? ;)
    Yeah that's true~ I don't think you're like me who stays up till 4 am on the holidays :p Oh I see~ Well I don't think anyone saw that coming! 7-1 isn't a common thing in soccer/football ne? Ha ha we are! I never thought a sport created in 'murica would actually have common sense that the rest of the world seems to be lacking :p

  • Posted by M0rA · 7,428 Jpops · 2 weeks ago  
    M0rA

    Ahhh, ur welcome :)
    Well...what do u do on JPA??

  • Posted by Nightgaze VIP · 313,538 Jpops · 2 weeks ago  
    Nightgaze

    lol that was an unintentional Nigahiga reference :p That was funny though~ Yeah but I don't like having to watch what I say around you >.< Ha ha perfect :naughty:
    Okay~ Well I was drunk ergo I wasn't really thinking :p Well I wasn't saying you would do it on purpose but drunk people text people randomly :p
    Yeah I bet! Especially since you're on break sleep seems to escape you :p Ha ha wow that's impressive! Who did you guys think would win? Ha ha yeah we do~ I think Canada and the US are the only countries that have it~ Everywhere else seems to have rugby :p

  • Posted by Nightgaze VIP · 313,538 Jpops · 2 weeks ago  
    Nightgaze

    No it really isn't! Especially if the snow is yellow >.< Yeah~ The flu really sucks >.< Mmm I definitely agree with the strict thing ;) Okay~ me and Miko will just go do that in another room out of your site ;)
    Okay I can deal with the swearing and genitalia thing but I'm seriously offended that you thought I was mocking an Asian accent! I would never do that not even when drunk! Have you never texted with a drunk person? Their abilities to speak proper English go out the window
    Ha ha I bet~ The game wasn't worth staying up for ne? Ha ha I will as soon as I get one :p Oh really? Wow she's psychic! :o She should've put money on it! But she still has bragging rights for being right :p Ha ha that's true~ I think those are the only four countries that are good at cricket~ Because that sport is pretty much non-existent in the Americas :p

  • Posted by OshareKeiLover · 67,020 Jpops · 2 weeks ago  
    OshareKeiLover

    Yeah, I'm pretty sure me of all people can't belittle you. Especially since I'm younger than you, thus I'm definitely more of a kid. ;) Yep, but don't work too hard~ Otherwise you wouldn't be able to properly enjoy the site. :o

    Well said. I don't think it can be better spoken. But, you'd be surprised with how some people act when in an argument.

  • Posted by Nightgaze VIP · 313,538 Jpops · 2 weeks ago  
    Nightgaze

    Ha ha snowboarding looks like fun! But I don't know how to do it :p Oh really? That sucks! I hope you get well soon! Ha ha I can tell ;) lol you can hire Miko to give me the spanking I deserve ;) Eh? How so? I read it over and I didn't swear in that one >.<
    Oh wow I bet~ It must've been really early for you! :o Ha ha I will! :p Yeah they did deserve it! They seemed like they were doing well! Ha ha yeah~ If this was the world cup of cricket they might've won :p

  • Posted by NicoleCoelho · 116,346 Jpops · 2 weeks ago  
    NicoleCoelho

    Thanks very much :moved: Actually, I learn a lot of English by surfing the web. But my English speaking is not that good X) haha
    Maybe :p hehe If you learn Portuguese someday, how many languages will you be speaking? 5? :p

    Aww, that's a pity... :/ Hope you get well soon. Try to rest and ingest a lot of liquids and some chicken soup :) haha Also, listen to relaxing music. It may work.

    http://auto.img.v4.skyrock.net/1866/81081866/pics/3064815543_1_14_5K5DnPZw.gif

    lol You wanna the truth? :p Mods are not seen as cute, usually... But if you're cute before becoming a mod, you'll stay so, unless you change your personality :p Once cute, always cute :p haha

  • Reply by darksama  
    darksama

    get well soon then :)

Meet new Asian friends! Join FREE!

Copyright © 2014 JpopAsia · Terms of service · Privacy policy · Community rules