Lyrics
Track list
Add video

D.D.D. ft SOULHEAD [Pink Chameleons Remix] Lyrics
BY  Koda Kumi
ALBUM  Beach Mix


Edit
Kanji
Added by: MimiHoshikawa

Turn it, Turn it, Turn it up×4

Heyみんな!How are ya doin'?
HeavyなShow timeを
Listen up baby This timeは特別

「多分」とか「~かも知れない」
なんて気分じゃなくて3 minds are right!

Countしだしたら止まらない 3 mix
熱くてCoolなCrazy Shit
誰も見た事の無いShow Time
Many times I told you, but I say it again
I told you I'm gonna do the best I can
I know what I got to do to make my dream come true

We don't need no tools to make you feel higher(feel higher)
全て この Naked body から Fly out (Fly out)
We don't need no spotlight, cuz' we got the fire (got the fire)
When the show begins
I be the girl you've never met

(HOOK)
もう誰にも止められないMy time
思うがままに I just wanna dance
誰にも邪魔はさせない
I just do what I wanna do, I do what I wanna do

Rise from Diamond 違う光のFusion
Crazyにやらせて
(We'll work it!)

SizeはXXXのfeeling! Hand signはコレ★
We come in Triple Super High!な
(Three MICS!)

keep keep dope dope dope
(yippy yippy yi yai!)
deep deep more more more
(yippy yippy yi yo!)

yippy yippy yi yai yippy yi yo!×2

Go! KUMI go go go!
(yippy yippy yi yai!)
Go! SOULHEAD go go go!
(yippy yippy yi yo!)

yippy yippy yi yai yippy yi yo!×2

We don't need no tools to make you feel higher (feel higher)
全て この Naked body から Fly out (Fly out)
We don't need no spotlight, cuz' we got the fire (got the fire)
When the show begins
I be the girl you've never met

(HOOK)
It's perfect temptation

この道を歩いてきたのは
きっと君に出会うためだったんだね

1+2 be scandalous
3 come together be be endless
Nobody can stoping this or step in this
Cuz' we are girl with the 「guarantee」
もちろんA or BならAの方
欲張りなGirlなら当然の事
欲しい物は誰が何と言おうと欲しいの
Yes we want'em all
360度モザイク無し
裸で180変えるBrain of society
ボカシ無し 仕込み無し Face to face
見せてやる Real game to the bunch of gamer
Only we got the Key to the next stage
一度聞いたら Sure you gonna miss me
二度目からは You'll be addicted
I be hear everybody say 「gimmisamo」

(HOOk)
Show が始まったら誰にも止められないの
I can't stop it

Edit Kanji Lyric Report
Edit
Romaji
Added by: MimiHoshikawa

Turn it, Turn it, Turn it up X 4

Hey minna! How ya doin'?
Heavy na Show time wo
Listen up baby This time wa tokubetsu

Tabun toka kamoshire nai
Nante kibun ja nakute 3 minds are right!

Count shidashitara tomara nai 3 mix
Atsukute Cool na Crazy Shit
Daremo mitakoto no nai Show Time
Many times I told you, but I say it again
I told you I'm gonna do the best I can
I know what I got to do to
make my dream come true

We don't need no tools to
make you feel higher (feel higher)
Subete kono Naked body
Kara Fly out (Fly out)
We don't need no spotlight,
cuz' we got the fire (got the fire)
When the show begins
I'll be the girl you've never met

(HOOK)
Mou dare nimo tomerare nai My time
Omou ga mama ni I just wanna dance
Dare nimo jama wa sase nai
I just do what I wanna do,
I do what I wanna do

Rise from diamond chigau hikari no Fusion
Crazy ni yarasete
(We'll work it!)

SAIZU wa Triple X no feeling! HANDU sign wa kore
We come in Triple Super High na
(Three Mics!)

Keep keep dope dope dope
(Yippy yippy yi yai!)
Deep deep more more more
(Yippy yippy yi yo!)

Yippy yippy yi yai yippy yi yo! X 2

Go KUMI go go go!
(Yippy yippy yi yai!)
Go SOULHEAD go go go!
(Yippy yippy yi yo!)

Yippy yippy yi yai yippy yi yo! X 2

We don't need no tools to
make you feel higher (feel higher)
Subete kono Naked body
Kara Fly out (Fly out)
We don't need no spotlight,
cuz' we got the fire (got the fire)
When the show begins
I'll be the girl you've never met

(HOOK)
It's perfect temptation

Kono michi wo aruitekita no wa
Kitto kimi ni deau tame dattan da ne

1+2 be scandalous
3 come together be endless
Nobody can stopping this or step in this
Cuz' we are girl with the guarantee
Mochiron A or B nara A no hou
Yokubari na Girl nara touzen no koto
Hoshii mono wa dare ga nanto io uto hoshii no
Yes we want 'em all
San-byaku-roku-juu do mozaiku nashi
Hadaka de 180 kaeru Brain of society
Bokashi nashi shikomi nashi Face to face
Miseteyaru Real game to the bunch of gamer
Only we got the keys to the next stage
Ichido kiitara Sure you gonna miss me
Nidome kara wa You'll be addicted
I be hear everybody say "Gimme some more"

(HOOK)x2
Show ga hajimattara dare nimo tomerare nai no
I can't stop it

Edit Romaji Lyric Report
Edit
Translation
Added by: MimiHoshikawa

Turn it, Turn it, Turn it up X 4

Hey everyone! How are ya doin’?
It’s Heavy Show time
Listen up baby This time is special

“Perhaps” or “Probably”
We don’t feel like that, 3 minds are right!

Start the Count, don’t stop da 3 mix
Hot and Cool an’ Crazy Shit
Things nobody can see, Show Time
Many times I told you, but I say it again
I told you I’m gonna do the best I can
I know what I got to do to
make my dream come true

We don’t need no tools to
make you feel higher (feel higher)
From this Naked body
everytin’ Fly out (Fly out)
We don’t need no spotlight,
cuz’we got the fire (got the fire)
When the show begins
I be the girl you’ve never met

(HOOK)
No nobody can stop My time
Tis how I feel I just wanna dance
Nobody bother me please
I just do what I wanna do,
I do what I wanna do

Rise from Diamond a Fusion of different light
Let’s go Crazy
(We’ll work it!)

triple x size feeling! This be tha Hand sign
We come in Triple Super High! Uh
(Three MICS!)

keep keep dope dope dope
(yippy yippy yi yai!)
deep deep more more more
(yippy yippy yi yo!)

yippy yippy yi yai yippy yi yo! X 2

Go! KUMI go go go!
(yippy yippy yi yai!)
Go! SOULHEAD go go go!
(yippy yippy yi yo!)

yippy yippy yi yai yippy yi yo! X 2

We don’t need no tools to
make you feel higher (feel higher)
From this Naked body
everytin’ Fly out (Fly out)
We don’t need no spotlight,
cuz’we got the fire (got the fire)
When the show begins
I be the girl you’ve never met

(HOOK)
It’s perfect temptation

I’ll walk this road
so I can be with you for real

1 2 be scandalous
3 come together be be endless
Nobody can stoping this or step in this
Cuz’we are girl with the “guarantee”
Course if A or B is A
If you’re a greedy Girl
then the things you want is what others talk of
Yes we want’em all
A 360 degrees mosaic it ain’t
Cuz Brain of society change it to a naked 180
Untrained, never fading, Face to face
Showing the Real game to the bunch of gamer
Only we got the Key to the next stage
When you hear it once, Sure you gonna miss me
After the second time You’ll be addicted
I be hear everybody say “gimmisamo”

(HOOK)
Da show has started and nobody can stop it
I can’t stop it

Edit Translated Lyric Report

Follow Koda Kumi Share Tweet


JpopAsia   © 2018             Privacy             Terms            
By continuing to browse our site you agree to our use of cookies, Updated Privacy Policy 2.01 and Terms of Service