You have turned off JavaScript in your browser.
Enable JavaScript in your browsers preferences to make use of all the advanced features of JpopAsia.com
[Artist] Acid Black Cherry

Posts in [Artist] Acid Black Cherry

official topic   ·   created by Innessa   ·   253 posts
  • Posted by elenko94 CREW   5 years ago · 14 Aug '09, 07:12am  
    elenko94
    • I'm a woman
    • Jpops 1,802,159
    • Shares 203
    • Posts 17,134
    • JPA age
      5 years

    Quote by unifantasy07
    [Quote by elenko94]

    It's back up on JPA catslover found it and replaced the vid :D its really nice! I like it alot!

    yes, i saw it :D

    How do you do this "grown-up" thing?
  • Posted by yeapXD   5 years ago · 14 Aug '09, 21:56pm  
    yeapXD
    • I'm a girl
    • Jpops 26,730
    • Shares 28
    • Posts 5,850
    • JPA age
      5 years

    Nemuri Hime is back up. YAY!!
    i love that video. its really funny.

    the part were the guy propose to the girl
    if you look in the back you see yasu and the band.
    when the girl puts on the ring
    and you look in the back agian
    yasu and the drummer are 'fake' making out. haha :laughing:
    their so funny

  • Posted by unifantasy07   5 years ago · 15 Aug '09, 05:02am  
    unifantasy07
    • I'm a girl
    • Jpops 6,124
    • Shares 21
    • Posts 897
    • JPA age
      5 years

    really O.o?? I'll have to watch again and see.....

  • Posted by yeapXD   5 years ago · 15 Aug '09, 05:08am  
    yeapXD
    • I'm a girl
    • Jpops 26,730
    • Shares 28
    • Posts 5,850
    • JPA age
      5 years

    haha...yes really.

    also when the guy and girl have the date at the park with the water fountain thing.
    you can see yasu and the drummer in the back ground
    on their 'date' holding hands xD.
    haha. its so cute and funny

  • Posted by bluesweater CREW   5 years ago · 15 Aug '09, 05:14am  
    bluesweater
    • I'm a girl
    • Jpops 234,679
    • Shares 381
    • Posts 8,506
    • JPA age
      7 years

    O.O ehh? really?
    im gonna watch it again XDD
    lol yeapy really pay attention to the background XD

    아나요~
  • Posted by yeapXD   5 years ago · 15 Aug '09, 06:00am  
    yeapXD
    • I'm a girl
    • Jpops 26,730
    • Shares 28
    • Posts 5,850
    • JPA age
      5 years

    haha..just something i notice.
    because in the begining of the video
    they guy and girl are eating out with yasu and the drummer
    then i just started seeing all of these little images of them

    i guess this is wat makes ACID BLACK CHERRY ROCK!!
    they like to keep us entertained even if the video isnt about them :RBhalo:

  • Posted by elenko94 CREW   5 years ago · 15 Aug '09, 06:58am  
    elenko94
    • I'm a woman
    • Jpops 1,802,159
    • Shares 203
    • Posts 17,134
    • JPA age
      5 years

    0_0 XD i noticed that when he proposed but i dont know if i saw the other stuff..
    *goes to watch it again*

    How do you do this "grown-up" thing?
  • Posted by bluesweater CREW   5 years ago · 15 Aug '09, 08:43am  
    bluesweater
    • I'm a girl
    • Jpops 234,679
    • Shares 381
    • Posts 8,506
    • JPA age
      7 years

    hahaha i just watched it again XDD that's them i think :p
    in the end of the video it's also them, right? holding hand and walking? >.>

    btw, can someone post their pic with names? XD i need to see their faces clearly LOL
    oh yea i think yasu looks good in curly hair. i dont like his straight hair XDDD

    아나요~
  • Posted by yeapXD   5 years ago · 15 Aug '09, 18:20pm  
    yeapXD
    • I'm a girl
    • Jpops 26,730
    • Shares 28
    • Posts 5,850
    • JPA age
      5 years

    in the end of the video when their holding hands and walking
    thats the girl and guy that got engaged.

    O.O...i think acid black cherry is yasu solo work :huh2: ??
    this is wat i found: Acid Black Cherry is Janne Da Arc vocalist Yasu's solo project.

    heres their official page: ACID BLACK CHERRY!!
    if you go to discography it shows you recording musician and music clip musician those are the people who plays for yasu.

    i guess he uses different people for the video and for recording.
    but the drummer who yasu was 'fake making out' is: Bachelor Jun

  • Posted by fuzzystringwad   5 years ago · 15 Aug '09, 19:44pm  
    fuzzystringwad
    • I'm a girl
    • Jpops 1,633
    • Shares 6
    • Posts 158
    • JPA age
      5 years

    Quote by yeap XD
    Nemuri Hime is back up. YAY!!
    i love that video. its really funny.

    the part were the guy propose to the girl
    if you look in the back you see yasu and the band.
    when the girl puts on the ring
    and you look in the back agian
    yasu and the drummer are 'fake' making out. haha :laughing:
    their so funny

    I can't for the life of me find this :RBcrying:

    Cool like plastic
  • Posted by elenko94 CREW   5 years ago · 15 Aug '09, 19:46pm  
    elenko94
    • I'm a woman
    • Jpops 1,802,159
    • Shares 203
    • Posts 17,134
    • JPA age
      5 years

    Quote by yeap XD
    haha...yes really.

    also when the guy and girl have the date at the park with the water fountain thing.
    you can see yasu and the drummer in the back ground
    on their 'date' holding hands xD.
    haha. its so cute and funny

    yes i know XD
    took a while to find it but i saw it..
    so funny XD

    How do you do this "grown-up" thing?
  • Posted by yeapXD   5 years ago · 15 Aug '09, 20:02pm  
    yeapXD
    • I'm a girl
    • Jpops 26,730
    • Shares 28
    • Posts 5,850
    • JPA age
      5 years

    Quote by fuzzystringwad

    I can't for the life of me find this :RBcrying:

    okies. i will help you out xD.

    -First part watch it to: 1:41
    thats when their at the water fountain, holding hand. their on the right.

    -Second part is the engagement. watch it at : 3:25 you should be able to see yasu in the back. and just keep on watching the back were a.b.c. is at.

    [haha...their cuter than the other couple xD]

  • Posted by fuzzystringwad   5 years ago · 16 Aug '09, 02:47am  
    fuzzystringwad
    • I'm a girl
    • Jpops 1,633
    • Shares 6
    • Posts 158
    • JPA age
      5 years

    Thank you! that helped! It is most awesome! :RBheart: :D :RBheart:

    Cool like plastic
  • Posted by unifantasy07   5 years ago · 18 Aug '09, 02:25am  
    unifantasy07
    • I'm a girl
    • Jpops 6,124
    • Shares 21
    • Posts 897
    • JPA age
      5 years

    those were some funny parts! thanks for pointing them out yeap XD

    the pv takes on a kind of serious tone so they probably decided to do those scenes in the background to lighten the mood.

    I like the ending to how they're walking off together :D

  • Posted by elenko94 CREW   5 years ago · 18 Aug '09, 16:03pm  
    elenko94
    • I'm a woman
    • Jpops 1,802,159
    • Shares 203
    • Posts 17,134
    • JPA age
      5 years

    you know just in case it will get deleted again i downloaded it from YT.con
    Being on the safe side :laughing:

    How do you do this "grown-up" thing?
  • Posted by yeapXD   5 years ago · 18 Aug '09, 18:20pm  
    yeapXD
    • I'm a girl
    • Jpops 26,730
    • Shares 28
    • Posts 5,850
    • JPA age
      5 years

    yes. we must hide the video in a safe place. i have the video downloaded to :RBhalo:

    @uni: at the end when their walking off together that isnt yasu and the drummer. thats the guy and girl who got engaged

  • Posted by unifantasy07   5 years ago · 23 Aug '09, 21:19pm  
    unifantasy07
    • I'm a girl
    • Jpops 6,124
    • Shares 21
    • Posts 897
    • JPA age
      5 years

    really yeap XD? I could have sworn I saw orange hair bouncing :confused: my mistake - oh well just another reason to go and watch again :giggle:

  • Posted by yeapXD   5 years ago · 23 Aug '09, 22:47pm  
    yeapXD
    • I'm a girl
    • Jpops 26,730
    • Shares 28
    • Posts 5,850
    • JPA age
      5 years

    no. you were right uni. it was yasu and the drummer. i was watching it then i realized they were walking kinda funny. then i look closer and say the drummers hair and it was red. so yeah, my mistake X:

  • Posted by bluesweater CREW   5 years ago · 25 Aug '09, 05:32am  
    bluesweater
    • I'm a girl
    • Jpops 234,679
    • Shares 381
    • Posts 8,506
    • JPA age
      7 years

    Quote by yeap XD
    no. you were right uni. it was yasu and the drummer. i was watching it then i realized they were walking kinda funny. then i look closer and say the drummers hair and it was red. so yeah, my mistake X:

    that's what i meant XD the way the walk wasnt like a girl boy couple lol

    아나요~
  • Posted by yeapXD   5 years ago · 27 Aug '09, 01:52am  
    yeapXD
    • I'm a girl
    • Jpops 26,730
    • Shares 28
    • Posts 5,850
    • JPA age
      5 years

    lol. sorry blue.
    i took me a while to realize that it was them.
    i cant believe i notice the little parts of them but not that part xD
    haha...ABC their so funny :lovec: :laughing:

Post a reply

an account to post a reply. Already have an account? to post a reply in this topic.

official topic   ·   created by Innessa   ·   253 posts

About Acid Black Cherry

Band nameAcid Black Cherry
Band typesolo (1 members)
Debut1 May, 2007 (active)
LabelAvex Trax
Official websitehttp://www.acidblackcher...
Official TwitterTeamABCofficial
Official profile
Bookmark account or
  • 320
  • 146
  • 1,632
  • Rank
    77
  • In news
    38
  • Houses sold
    44
  • Forum posts
    253
  • Lyrics
    328
  • Albums
    7
  • Singles
    21
  • Events
    0
  • Videos
    57

Meet new Asian friends! Join FREE!

Copyright © 2014 JpopAsia · Terms of service · Privacy policy · Community rules